Shocking article says Priyanka's love marriage is 'scam'

Brenda Watkins
December 6, 2018

A recent article in New York Times' The Cut drew widespread condemnation as it levelled allegations against Priyanka over her marriage to Nick. "It accused Priyanka of trapping Nick Jonas into a fraudulent relationship and being a 'global scam artist".

Other sources, including Huffington Post India, have gone as far as to call the post racist, citing a misunderstanding of Indian and hindu culture at the core of the article's attack.

As Priyanka Chopra reacted to the article by giving a statement, Nick Jonas chose to remain mum and ignored it completely.

A web archive of the article is still up, albeit with all mentions of the word "scam" deleted.

Priyanka Chopra and Nick Jonas attended their first event as a married couple in Delhi last evening. After a joyful mehendi and a spectacular sangeet, the two were Wednesday in two consecutive ceremonies, one according to Christian traditions and the other honouring Hindu traditions. The American singer couldn't take his eyes of Priyanka Chopra.During Chopra's bachelorette party in November, Jonas showed his romantic side with adorable comments on her pictures.

William and Kate meet forces serving overseas over Christmas
They also met personnel from the lead infantry company of 2 Mercians, who have recently been supporting Op TORAL in Afghanistan. Families from RAF Marham and RAF Coningsby were invited to the palace for party games and Christmas activities.

Sophie too wrote: "This is wildly inappropriate and totally disgusting".

Regarding the article, while speaking to HindustanTimes, Priyanka said she did not want to react to such "random things". It's not even in my stratosphere.

'The most special moment was when the curtains opened and I saw him at the altar... What Nick & Pri have is Beautiful Love. "Very disappointed that The Cut would give anyone a platform to spew such bullshit". "These kinds of random things can't disturb it", the Quantico star told local media.

However, the magazine has now removed the piece and apologised for the same on their official website.

Other reports by

Discuss This Article

FOLLOW OUR NEWSPAPER